När det är tid för en ny vecka!

Kommentera
Måndag. En helg har swischat förbi. Vi har mestadels varit hemma. I huset. Ja det känns allt mer som mitt hem också. Sätter min prägel. Har såväl garderob, badrumsskåp och tvätt där. 
Sen så i helgen så tog vi tag i bland annat ett inköp av nya gardiner. Här kommer en mindre bra mobilbild: 


Men dessa vita hjälpte verkligen rummet till att få mer ljus. Särskilt då det är mörkt trä och mörka möbler i rummet annars. Rolig färgklick med en kappa i orange. Extra bra känns det eftersom jag hade en bild i huvudet och så blev det som jag tänkt mig. 


Denna tavla kom också upp. Gillar färgerna och motivet. Extra kul även om det inte syns på bilden är att det finns orangea drag i tavlan. Vilket gör sig bra tillsammans med gardinkappan. 


Även mysfrukost framför vinterstudion har hunnits med. På övergången kom också projekt skapa anslagstavla igång. Dock inte klart än. Men påväg. 

Likaså i sovrummet kom det upp ett par tavellister som ska få lite prylar på sig! 

Trevlig sista vecka i januari.