Söndagschillande

Kommentera
Efter en förmiddag med lite jobb så blev det en eftermiddag med lite varje. 
Ett Ikea besök där vi fick med oss det som var planen nämligen skrivbord och skrivbordsstol. Efter det åkte vi till huset. Kollade in fotboll, och monterade skrivbordsstolen o lagade mat. 

Sen ikväll har jag mest njutit av friden. Lyssnat till skön musik, läst plaza kvinna och druckit varm oboy. 


Med andra ord en skön kväll. Bra sätt att ladda upp batterierna på. Även om jag är ledig imorgon måndag så är det skönt o få varva ner. På sistone har jag funnit det lugnet, att njuta av stillheten. Utan tankar, utan jäkt bara vara. Skönt. Och välbehövligt för mig som gärna går på 120 knyck o är en liten Duracellkanin. 


När jag ikväll möttes av detta så kändes det verkligen i magen som om livet är här och nu. Och då är detta en del av mitt liv. Min trygghet. Där man får vara både svag, skör, ledsen, berörd, glad och stark.

Livet här och nu.