Ett par lediga dagar

Kommentera
Igår och idag har jag varit ledig och kunnat gjort det jag känner för. Så skönt. Det är som om livet inte är i balans. Det är liksom lite av känslan allt eller inget ständigt över detta. 
Men här kommer ett bildregn från helgen som gått:


Fredag - Lördag gick jag en fairtrade ambassadör utbildning. Där vi på lördagen åt på raw food stället Zest i Karlstad. Åt sashimi sallad som var toppen! 


Igår var jag på hockey i Grums. Såg dem spela mot Hudiksvall. Alexander stod i mål för Hudiksvall så det var roligt och se. Är några års sedan jag honom spela sist. 


Sen på kvällen firade vi Alla Hjärtans Dag och fick dessa fantastiska blommor! Rosa en favoritfärg! Med våriga tulpaner o vackra rosor! 


Idag blev det promenad i det fantastiska vädret. Otroligt härligt. 


Vi lånade med oss grannens hund! Så här såg det då ut! Lek med pinne och frågan uppstod vem som egentligen hade roligast vi eller vovven Lella