Mina senaste Pinterst favoriter!

Kommentera
Jag kan ju fastna på pinterest i timmar. Det finns så mycket snyggt! Det får det verkligen att klia i fingrarna efter att få ta tag o förverkliga saker. Samtidigt som det känns som om jag är trött. Ofantligt trött. Men här kommer mina senare fem favoriter. 



Tatueringar på fingrarna är egentligen mot mina principer men ändå är det oerhört lockande. 




Sneakers o jeans är ju en kombo som är oslagbar. Nästan rätt känns det som! Man kan klä upp och man klä ner. 


Ibland skulle jag vilja tapetsera om i sovrummet. Få till en harmoni där. 


Dessa örhängen från Marc by Marc Jacobs är fantastiska. Enkla men ändå så snygga! De får bli på önskelistan till födelsedagen längre fram i vår.


Och så denna frisyr. Lång och kort på en o samma gång! Kan också sättas upp eller hänga fritt. 


Mina senaste favoriter från Pinterst. Vilken gillar ni bäst?