Tre typiska vår tankar

Kommentera
Det är vår i luften. Långsamt kan jag känna att jag vaknar till liv igen. Det är som om det börjar bli liv. Även om jag påverkas lätt av en grå trist dag. 

När våren kommer så får jag plötsligen ork att börja bry mig om vad jag har för frisyr, för kläder, för stil hemma.


En slarvig fläta i håret, får ju vilken frisyr som helst att bli lite roligare. Lite känslan av att man fångar nuet. 


Trasiga jeans är ju bland det bästa jag vet. Det till linne och en kofta gör att klädseln blir ledig, enkel och snygg på en och samma gång. Till detta sneakers. Jag är riktigt hooked up på sneakers. Och skulle väl egentligen vilja ha i alla dess olika färger. För alla lägen.



En kavaj och ballerina skor istället så blir det helt plötsligen mer välklätt. Så enkelt. 

Tänk när det räcker med en tröja, en lätt jacka eller en kavaj som ytterplagg. Det blir härligt det! 

Alla bilder är från Pinterst, bästa källan för inspiration!