Några nyfunna vänner

Kommentera
De flesta som känner mig vet att jag gillar djur. Särskilt hundar. Men så i detta nya liv finns tre katter. Och dessa tre har faktiskt tagit mig med storm. De är lagomt sociala. Lagomt på och framför allt ingen av dem har hittills försökt vare sig hugga mig eller klöst mig för att de är arga. Det enda rivmärke hittills berodde på lite för mycket lek där jag agerade retsticka. 


Men vem smälter inte bär man hittar en av busarna liggandes i fönstret så här. Det är verkligen mysigt och jag tror också att det är en bidragande faktor till att det känns som ett levande hem. För för mig är ett hem med djur så oerhört levande. 


Sen att den här fröken har fångat mitt hjärta på sitt egna sätt är extra fint. Då hon dels är en blyg fröken som sällan visar sig men när vi är hemma själva då kommer hon fram och vill hälsa o gosa. Hennes tillit får man jobba på att förtjäna. Lilla fröken med en blick som får en att smälta. 

Sen finns en tredje krabat i huset. Han har dock lyckats smita undan min kameralins på sistone men han lär dyka upp så småning om. 

Men här är några av mina nyfunna vänner som tagit mig med storm.